Data modificării: 30.05.2021

Chestionar Satisfacție

Chestionar de evaluare a satisfacției pacienților


Vă rugăm să evaluați următoarele aspecte folosind calificativele disponibile, exprimându-vă satisfacția cu privire la serviciile și personalul Euromedica Hospital.

Insuficient Slab Mediu Bun Excelent
Impresia generală *
Confortul sălii de așteptare *
Calitatea informațiilor primite *
Atitudine personal recepție *
Atitudine personal medical *
Suportul medical primit pe durata internării *
Calitatea hranei și a modului de distribuire a acesteia *
Curățenie *
Calitatea condițiilor de cazare *
Număr de specialități *
Calitatea actului medical și a îngrijirilor primite *
Timp de așteptare *
Facilități suplimentare oferite *
Nivelul tarifelor *
Respectarea drepturilor pacienților *


Vă rugăm să răspundeți la următoarele aspecte, exprimându-vă opiniile și sugestiile cu privire la serviciile Euromedica Hospital:



Care a fost lucrul care v-a plăcut cel mai mult la Euromedica Hospital? *
Ce facilități sau servicii v-ar fi făcut să aveți o vizită mai plăcuta la Euromedica Hospital? *
La ce serviciu sau departament din cadrul clinicii noastre ați apelat? *
Ați mai apelat până acum la serviciile Euromedica Hospital? * Da
Nu
Veți mai apela în viitor la serviciile Euromedica Hospital? * Da
Nu
Ați recomanda serviciile Euromedica Hospital și altor persoane? * Da
Nu
Ce sugestii aveți pentru noi în vederea îmbunătățirii serviciilor oferite către dumneavoastră?
* Câmpurile marcate cu * sunt obligatoriu de completat!

Evaluarea chestionarului de evaluare a satisfacției pacienților